Friday, February 11, 2011

sekolah hari sabtu -__-


okay kesian bpk aku kejut kan aku bngun pagi dngan harapan aku bngun sbb harini sch -__- bodo lahh ! aku penat okay . sampai sch dpt berita best aku dkecuali kan brlari . HOORAYY ! nk menari please haha . maklum lah tk baik lg saket kann . function aku harini dtg sch jaga kann rokok , hp membe aku . kantoi masak kau apies . entah kenape aku penat jugak wlaupun tk lari haha . mgkin sebb aku mghadap cahaya mtahri dkt bustop tu kan . fuh meraung lah wey . nasib baik ada putri putri kayangan mghiasi bustop tu .
*BUDAK STA JELAH = =' .main sayang sayang gitu haha . okay lepastu malang aku muncul tk tahu nk balik naik ape . wtf lah kau! nsib baik ada hamba ALLAH yg baik nk tumpang kann aku . thanks yeah kawan haha . okay dah  nk tido -__- bye .

No comments:

Post a Comment